Returnarea produselor
Orice reclamatie privind livrarea comenzii (ambalaj distrus/deteriorat, produse neconforme) va fi adusa la cunostinta in maximum 48 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa departamentului de vanzari, spre solutionare.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja de către Comerciant, dar nu si alte despagubiri.
Comanda poate fi returnată fără nici un motiv in termen de 14 zile de la primirea acesteia.
Produsul nu poate fi returnat in cazul in care a fost desigilat.
Rambursarea valorii comenzii returnate
Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un termen de maxim 30 de zile de la data la care am primit coletul returnat.
In cazul în care comanda returnată nu a beneficiat de transport gratuit, valoarea rambursata nu va include și taxa de transport.
Pașii necesari returnarii produselor
- Scrieți-ne un email pe adresa comenzi@ciumbrud.ro sau prin formularul de contact cu numarul comenzii ce doriti sa o returnati si contul dvs. bancar in care sa se faca rambursarea comenzii returnate.
- După aprobarea returului expediati coletul prin curier la adresa: S.C. DOMENIILE BOIERU S.R.L., Str. Salviei nr. 6 , Ciumbrud-Aiud, jud. Alba, Telefon: +40 726 789 286
- In termen de 30 de zile de la primirea coletului, vom face transferul bancar catre contul mentionat la pasul 1.
Anularea comenzii
În cazul în care comanda dvs. a fost plasată cu date greșite sau pur și simplu doriți anularea ei, puteti face acest lucru in primele 2 de ore de la plasarea ei din contul dvs. de client în lista de Istoric Comenzi, iar dacă ați plasat comanda fără a avea un cont de utilizator, vă rugăm să ne contactați prin email pe adresa comenzi@ciumbrud.ro, prin formularul de contact sau la telefon: +40 726 789 286